torsdag 31 oktober 2013

Torsdags träningen!

Tog med mig Candy och brorsans hund Mimmi efter jobbet och tänkte springa en lugn runda på 8 kilometer. men hundarna hade energi så att det skulle ha räckt till ett marathon och själv var jag så glad över att ha lämnat in gradun så istället blev det ett hårdare pass på 12 kilometer (04:56min/km) istället. Tror det var första gången sen Berlin marathon (mer om Berlin i ett senare inlägg förresten!) som jag sprungit hårdare än 05:00min/km och det var riktigt skönt att få lite fart under tossorna!   Det har varit lite si som så med min träning efter säsongens sista marathon men från och med den här veckan har den grundläggande träningen inför nästa säsong börjat och jag är riktigt taggad! 


Det är omöjligt att få en skarp bild av två hundar som springer i full fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar