lördag 18 januari 2014

Lördagsträning

Jag och pappa har kommit in i en riktigt bra rutin med vår lördagsträning! Flera lördagar i rad har vi farit till gymmet till kl.10 när de öppnar och det gjorde vi idag också. Känns alltid lite motigt på fredagkväll när väckarklockan ska ställas också för lördag men väl på gymmet är det som vanligt hur kul som helst. 

Det var massor med folk på simhallens gym idag och vi fick lov att ändra om lite på ordningsföljden på våra övningar men vi fick trots allt till ett bra pass för benen plus lite magträning i slutet av passet. Jag testade också mina dragremmar som jag skrev om för någon dag sedan och de var jätte bra! Äntligen kunde jag koncentrera mig på övningen ordentligt när jag inte behövde försöka knipa händerna kring stången allt vad jag orkar! Remmarna var dessutom väldigt enkla att använda. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar