onsdag 29 januari 2014

På egna ben

Jag skippade morgonjoggen igår och for istället direkt till naprapaten. Den här gången masserade och knäckte han ryggen. Han kunde konstatera att min korsrygg och min rumpa är väldigt stela men kan inte säga om ljumskproblemen kommer av det eller om det är ett resultat av ljumskproblemen. Hur som haver så tyckte han att jag nu nog skall klara mig utan fler behandlingar. Skönt för plånboken men samtidigt så ska jag ju nu stå "på egna ben" när det gäller höften, den senaste tiden har jag ju alltid haft ett inbokat tillfälle med honom och vetat att ljumsken alltid känns lite bättre efteråt.

Men nu gäller det att jag håller upp prehabträningen och fortsätter stärka rygg, rumpa, höft och mage! Jag vill ju hållas hel och få springa många år ännu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar