torsdag 2 januari 2014

Planering

Jag började dagen genom att planera de sex kommande veckornas träning. Lite svårt att planera bara eftersom jag inte vet när jag kan börja springa bara! Vet ungefär på vilken träningsmängd jag vill ligga varje vecka så jag utgår från det och byter till en början ut löppassen mot spinning/crosstrainer. Känner mig faktist lite hoppfull nu igen, efter måndagens besök hos naprapathen har höften känts mycket bättre och jag skall dit två gånger ännu så jag hoppas på att springa igen inom två veckor! 

Träningsplanering för årets första veckor

2013 sprang jag 2856 kilometer även om året både började och slutade med ofrivillig löpvila. Helst skulle jag ha velat komma upp i över 3000 kilometer löpning men det får bli ett mål för 2014 istället! 

2 kommentarer:

  1. Hej, får jag fråga jos vilken naprapat du går till? Har själv problem med höften och efter många gånger till massören som inte har hjälpt är jag redo att prova något annat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag går till Hans Backels. Googla hans namn så hittar du tel.nr :)

      Radera