torsdag 6 februari 2014

Torsdagsspring

Idag var jag full med idéer och inspiration när jag kom hem från jobbet och då är ett lugnt löppass perfekt! När jag springer sorterar jag mina tankar och det funkar både när jag vill lösa problem och när jag som idag har massa idéer som rusar omkring i huvudet. Löpningen funkar helt enkelt som terapi! Billigt och bra.

Candy var också med, både på löpningen och
på stretchningen i trappuppgången efteråt

Idag blev det 12 kilometer i jämnt tempo. Ett mål för säsongen är att springa hårda pass hårt (som igår) och lugna pass lugnt. På riktigt. Det är inte alltid det lättaste, idag lockades jag av tanken av att köra ett progressivt pass men kunde som tur hålla mig. Benen var ändå trötta efter gårdagens intervaller och jag vill att de är fit for fight på nytt imorgon för då blir det morgongym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar