söndag 23 mars 2014

Söndag och veckosummering

Loggade precis mina sista kilometer i träningsdagboken för denna vecka och kände mig riktigt nöjd över träningsveckan som gått! 80 kilometer löpning, med intervallpass, tröskelträning, långpass och distans. Och så ett styrkepass och ett simpass på det. Precis så vill jag att det ska se ut resten av våren och sommaren! Tyvärr blir redan nästa vecka annorlunda eftersom jag ska ta bort några födelsemärken och det innebär att jag måste vila ett par dagar från all typ av träning. Men efter det! 

Idag såg dagens löpsällskap ut så här: 
Johanna och jag sprang 14 kilometer tillsammans som veckans sista pass och hann som vanligt avverka ett och annat samtalsämne så länge vi sprang. Bland annat den kommande ultran som vi båda ska delta i. Bara 8 veckor kvar nu! 

Candy var ju också förstås med som löpsällskap! Och var lika missnöjd som vanligt över att hamna i duschen efteråt. 

2 kommentarer: