måndag 7 april 2014

Återhämtningsjogg

Jag vet inte om det var gårdagens långpass som tog ut sin rätt eller om det helt enkelt bara var måndagströtthet men när jag kom hem från jobbet idag så var jag så trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna. Skulle jag inte ha haft Raska Fötter gruppen som väntade på sin ledare så skulle jag nog ha krypit ner under täcket. Men nu fick jag istället snöra på löpskorna och hitta lite energi någonstans långt inifrån. Uppvärmning + löpskolning + 30min löpning + core stod på programmet idag och det var faktiskt precis vad jag behövde! Huvudet vaknade till av frisk luft och kroppen mjuknade upp så länge vi sprang. En mycket lyckad återhämtningsjogg blev det med andra ord och förstås var det ju lika roligt som vanligt att träffa deltagarna! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar