måndag 5 maj 2014

Måndag och tröskel

Igår tog jag vilodag från löpningen och drog istället ett ben- och magpass på gymmet. Det är ett par veckor sen jag besökte gymmet så idag vaknade jag upp med träningsvärk både här och där. Laddade ändå upp för ett lite tuffare pass efter jobbet. 8 kilometer tröskel och farten var kanske inte något att hurra åt och jag sprang ganska ojämnt men i dagsläget är jag nöjd med att helst springa. Har funderat på ett nytt marathonprogram idag men ska fundera lite mera ännu innan jag skriver om det. I alla fall blir det en hel del alternativ träning fram tills att hälsenan är helt bra igen. 

Efter passet. Egentligen var varken jag eller Candy så pigga som det ser ut, det var mer knallrött ansikte och ansträngd andning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar