söndag 11 maj 2014

Morsdag

Idag har vi firat morsdag hela dagen. Har firat min egen älskade mamma, min brors fru, Robbes mamma och Robbes mormor. Blommor, presenter, mat och tårta precis som det ska vara på morsdag och det har varit en mycket fin dag. 

Jag hade ännu ett löppass kvar denna vecka och eftersom det var så fint väder så fick jag sambon med mig på cykel. Det skulle bli ett riktigt lugnt pass på 12 kilometer men det var så roligt med sällskap att det gick mycket snabbare än tänkt!

Med bästa sambon och bästa hunden kan det inte bli annat än bra!

Jag har inte sprungit mera än 36 kilometer den här veckan men jag är ändå riktigt nöjd över min träningsvecka. Har cyklat en hel del och kommit upp i nästan 10 timmar träning. Ska nog få till en fin marathonform till hösten i år också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar