fredag 23 maj 2014

Träningsvärk

Vi avslutade onsdagens På Språng träning med lite benövningar och redan igår kom träningsvärken smygandes. Försökte bota den med en en lätt återhämtningsjogg igår men det verkade inte fungera för idag är det ännu värre. Som tur är det cykling på träningsschemat idag för det är inte roligt att springa med så här sjuka ben. 

Core-träning utomhus. Underbart!

Igår fick jag veta att mina skoinlägg äntligen är klara! Jag får dem ändå först på måndag nästa vecka för de ska ännu testas så att de passar i mina löpskor. Hoppas verkligen på att de ska hjälpa mot mina fotbesvär för jag börjar vara trött på att ha ont i foten. Visserligen kan jag springa men inte alls så mycket som jag skulle vilja. Dessutom så känns det som om löpformen börjar komma så jag skulle vilja fokusera fullt på det och inte bry mig om en sjuk fot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar