onsdag 8 oktober 2014

3 dagar kvar

De senaste dagarna har tävlingsförberedelserna varit i full gång i vår lägenhet. Mat förbereds, poseringar övas, hår rakas osv... Som ni förstår är det inte jag som förbereder mig inför marathon utan min sambo som snart ska upp på scenen igen! På fredag kör vi nämligen ner till Lahtis och på lördag är det dags för FM i Classic Bodybuilding. Så spännande och även jag känner av tävlingsnerverna lite även om jag bara ska sitta i publiken och heja! 
Jag vet inte om jag känner någon som är så målmedveten med sin kost och träning som R är. Inte en chans att han skulle ha missat ett träningspass/fuskat med dieten en enda gång hur trött eller hur sugen han än skulle ha varit. Ska bli så kul att få se honom på scenen och få se honom visa det som han kämpat så länge för! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar