fredag 3 oktober 2014

Simpass

Idag hade jag igen simdejt med Eva precis som förra fredagen. Dessutom var Cessi också med och vi körde ett teknikpass som Eva hade planerat. Även om det bara var tredje simpasset för i höst så kändes det som om något redan hänt. Jag har nödvändigtvis inte blivit bättre men nu känns det åtminstone som om jag har en liten uppfattning om vad jag ska tänka på och hur jag ska göra för att bli en bättre simmare. Och största förändringen är att jag nu tycker att det är jätte kul med simning! Ser redan framemot nästa veckas simpass och det trodde jag inte att jag skulle göra! 

Hittade den här suddiga bilden på  min telefon för någon dag sedan och den funkade som en fin påminnelse om hur långt jag ändå kommit sedan i somras. Bilden är tagen någon gång i augusti och jag är i vattnet och försöker kyla ner mig utan att få vatten på mitt gips. Armen var sjuk och uppsvullen och där och då trodde jag aldrig att jag skulle kunna crawla utan problem 1,5 månader senare! Kroppen är ju bara så fantastisk! 

1 kommentar:

  1. ja kroppen e fantastisk :) o simning e så roligt, jag önskar jag sku ha möjlighet o tid att far på ledda träningar. Sist jag va så gick int e ti dra na program, e va så mang i banon redan före 7 så e fick bli vanli långsim, å jag som ha planera in ti böri dra intervaller mm

    SvaraRadera