torsdag 27 november 2014

Sirap

Idag kom löprundan som jag nästan har gått och väntat på. Efter många lätta rundor så brukar det oftast komma en seg en och den kom idag. Sprang 10,5 kilometer före frukost idag och jag var allt annat än snabb idag. Hade riktiga sirapsben! Som tur så hade jag inte heller bråttom någonstans så det fick helt enkelt gå så lugnt som det ville.  


När jag kom hem konstaterade jag att det var dags för ett par nya Adidas Adios. Höger skon sprack för en tid sedan och nu blir hålet större för varje löprundan. Just det att tyget ovanpå går sönder är det enda som jag tycker är negativt med denna sko (har redan nött ut två par). Men jag älskar passformen, löpkänslan och utseendet på dem så nu är ett nytt par på väg hem till mig! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar