onsdag 10 december 2014

Morgonstund

Jag älskar verkligen att ha en lång och lugn morgon före jag far till jobbet. Först träning, sen dusch och så frukost framför datorn så länge jag läser bloggar. Och KAJ:s julkalender är ett morgonmåste nu i december! Det här är min egen stund på dagen så jag samlar energi inför resten av dagen. 


Dagens tränings bestod av simning med Cessi. Först teknik och sedan lite distans. Vågade mig för första gången i banan för "snabba simmare". Jag avskyr att vara sämst (vad det än gäller) så jag har aldrig vågat simma i den snabba banan men idag var "motionärsbanan" så full att simningen blev till ingenting. Var hela tiden tvungen att stanna upp/simma om så jag fick aldrig simma i egen takt. Men i snabbanan var det färre personer och där gick det riktigt bra! Och ingen kom och sade att jag var för långsam heller som jag har inbillat mig att någon ska göra, hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar