måndag 29 december 2014

Simmorgon

Det börjar snart vara dags att summera träningsåret och jag vet redan att det här året har varit det sämsta träningsåret på flera år. Men 2015 bjuder förhoppningsvis på fina träningsmöjligheter och en sak har åtminstone 2014 inneburit och det är att simningen numera har en självklar plats i min träning och det känns fint! Bra träning är det och dessutom tycker jag att kroppen återhämtar sig snabbare från annan träning då jag också får in två simpass per vecka.


Idag simmade jag och Cessi ett morgonpass tillsammans och vi konstaterade att det känns hur bra som helst när klockan är 8 och man redan har varit upp ett par timmar och har träningen gjord! Idag blev det 1500m simning och så lite filmande som avslut. Bra att se hur tekniken ser ut uppifrån också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar