tisdag 9 december 2014

Tillbaka i Vasa och i löpskorna

Igår kom jag hem igen efter en mysig helg hos syrran. Vi har mest tagit det lugnt och shoppat, ätit gott och bara pratat. Önskar verkligen att alla mina syskon skulle bo lite närmare så jag skulle få hänga med dem oftare! 

På lördagen sprang jag och syrran ett pass tillsammans i ett regnigt Helsingfors. Det var också all löpning som det blev i helgen. Jag hade nog tänkt springa på söndagen också men det blev helt enkelt inte av. Mycket roligare att umgås med Ellinor. 


Men nu är jag som sagt hemma och tillbaka i jobb- och träningsrutiner så jag började denna tisdagsmorgon med 11 kilometer löpning. Först ganska lugnt och försiktigt i några kilometer för att komma igång och sedan avslutade jag med lite snabbare löpning. Skönt att få igång kroppen först och sedan öka takten!

Jag kan verkligen inte påstå att jag skulle behöva fler löpartajts men när jag såg de här rosa och lila tajtsen så fanns det inte en chans att jag skulle kunna gå förbi! Älskar färgen och de är bara så jag. 

Sprang i tajtsen idag och som tur var de lika sköna som snygga! De får vara en tidig julklapp åt mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar