fredag 2 januari 2015

Året var 2014

Jag hade egentligen inte tänkt göra någon större summering över året 2014 men nu blir det ett inlägg i alla fall. I punkt form och med bilder. Om inte annat är det säkert kul att gå tillbaka och läsa om några år.

År 2014 var året då:

- vi blev faddrar för första gången
- jag fick fast tjänst och började jobba heltid
-  jag bröt armen
- jag såg brorsan bli en Ironman
- och jag blev så inspirerad att jag att anmälde mig till en halv ironman i juli 2015
- jag lärde mig crawla
- jag startade projektet Together For Life tillsammans med Österbotten Cancerförening
- jag lärde mig att lyssna på kroppen bättre och vila när det behövs
- jag blev tvungen att ta farväl av min hund som jag haft sedan jag var 12 år gammal
- jag fick se sambon ta hem en tredje plats i FM i Classic Bodybuilding
- jag ofta tänkte på hur lyckligt lottad jag är som har så fin familj och fina nära vänner
- jag drog en löpskola hela sommaren för ca. 70 damer
- jag sprang mindre än vad jag har gjort på flera år och därmed insåg jag också hur mycket jag älskar löpningen







På sista dagen på år 2014 så konstaterade jag att jag är lyckligare nu än i början på år 2014 och jag hoppas jag får säga samma sak på sista dagen på 2015! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar