måndag 5 januari 2015

Morgonsim!

Idag på morgonen var det dags för ett simpass igen och det kändes knappt som om jag varit borta från simhallen alls eftersom jag var där igår kväll också.
Idag hade jag dock sällskap av både Eva och Cessi och simning är ju nog bra mycket roligare med sällskap än ensam även om man inte umgås på samma sätt som under ett löppass till exempel.
Vinnarfeelis efter passet

Eva hade planerat morgonens simpass och vilket simpass sen! Vi började med uppvärmning och teknik och sedan körde vi:
100m + 100m 
100m + 50m 
100m + 50m 
100m + 50m
+ nersim

Det låter kanske inte så jobbigt men farten var hög och pulsen snabb! Jag märkte dessutom att jag var trött i armarna från gårdagens simpass så det var tufft direkt från start.

Bra start på morgonen och veckans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar