torsdag 19 februari 2015

Inget slår känslan efter morgonlöpning

Idag var det tredje dagen i rad som jag vaknade tidigt och for iväg på morgonträningen med Cessi. I tisdags gymmade vi ju, igår simmade vi och idag var det gymmet som gällde igen. Idag hittade vi dessutom Eva på gymmet också!
Dagens gymselfie och en gammal bild från ett morgonlöppass

Nu sitter jag här nytränad, nyduschad och med frukost i magen och det känns ju förstås riktigt bra. Men ändå saknar jag känslan efter ett pass morgonlöpning. Det är helt enkelt något speciellt med att springa på morgonen. När jag springer tidigt så ser jag väldigt få andra människor men både på gymmet och i simhallen är det massor av andra morgonpigga, vilket ju förstås är kul men jag älskar ändå känslan av att vara ute och springa när alla andra sover! Och känslan när man kommer hem genomsvettig efter 10 kilometer och klockan inte helst är 7 ännu. Aaah! Tror bestämt att jag måste springa imorgon före jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar