söndag 22 mars 2015

I mål

Det har varit en mycket intensiv vecka jobbmässigt men nu kan jag äntligen slänga upp fötterna och andas ut. För de som inte vet så jobbar jag på en sportbutik och den här veckan har vi haft öppning av vår ny renoverade butik. Det tar ganska länge att få ordning på 3000 kvadrat och vi har verkligen jobbat som tok för att få allt klart. 


På grund av många arbetstimmar har träningen blivit lite lidande och jag räknar denna vecka som en återhätmningsvecka träningsmässigt sett. Sprang ett intervallpass på lördag morgon och det fick bli veckans hårdaste och sista pass. Skönt med en vilodag idag och redan från imorgon ska jag köra igång igen. Jag har tränat ganska ostrukturerat på sistone och det tänkte jag ändra på nu. Nog för att jag har tränat tillräckligt nu också men det skulle inte skada med lite mera eftertanke bakom de pass jag gör. 

Nu ska jag fortsätta njuta av söndagskvällen tillsammans med sambon och hunden. De har jag knappt hunnit se denna vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar