onsdag 1 april 2015

Segt

Jag har varit lite trögstartad hela veckan hittills. Jag har svårt att somna på kvällarna och är trött som en liten gnu på morgonen när klockan ringer. Enda anledningen som jag kommer på som förklaring är att vi ändrade till sommartid i söndags men kan en ynka liten timme verkligen påverka kroppen så här mycket?

Bestämde mig för en vilodag igår tisdag och sov lite längre istället och det var verkligen skönt. Fast tveksamt om jag blev piggare... Så idag var jag tillbaka på kl. 06.00 väckning och 6.30 mötte jag upp Eva vid simhallen. Det var dags för veckans intervallpass i simbassängen och idag körde vi 20 x 25 meter hårt efter en uppvärmning bestående av frisim och sparkövningar. Jag jagade Eva under alla intervaller och det är nog häftigt hur mycket hårdare det går att pressa sig när någon annan simmar iväg före!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar