torsdag 18 juni 2015

1 dag kvar till semestern!

Idag var det lätt att stiga upp! Idag är nämligen min sista dag på jobbet före semestern. Jag ser så framemot att vara ledig i flera veckor! Eftersom jag bytte jobb förra våren så hade jag ingen vintersemester i år så den här sommarsemestern är riktigt välbehövlig! Ser framemot mer tid med sambon och hunden, mer tid med vänner och familj och mer tid för träning förstås. Nu är det bara fyra veckor hårdträning kvar inför Joroinen så det ska bli skönt att inte behöva träna supertidigt för att hinna med träningen före jobbet. 

Dessutom ser jag framemot en semester utan gipsad arm till skillnad från ifjol...

Bonusbild på mig och  löparhunden från Hankmoloppet

Min sista jobbdag till ära inledde jag morgonen med en timmes löpning. Torsdagsmorgnar är alltid lite sega eftersom det blir mycket träning på onsdagar då jag drar På Språng men idag vaknade benen till liv snabbt när jag väl var ute i löpspåret och jag fick njuta av en riktigt skön morgonjogg. 

Ha en fin torsdag alla och Glad midsommar!

1 kommentar: