måndag 8 juni 2015

Ny vecka

Idag vaknade jag upp med en riktigt härlig känsla och en iver att börja en ny vecka. Förra veckan blev det för lite träning, för mycket jobb och för dålig mat. Vi har varit och jobbat på en volleyboll turnering från jobbet och även om det har varit jätte roligt så har det blivit långa och intensiva dagar och igår var min hjärna bara mos. 

Jag cyklade två morgnar förra veckan och på lördag testade jag att springa lite på morgonen men annars blev det total vila resten av dagarna. Med andra ord är jag redo för en riktigt träningsvecka nu! 

Eftersom såren ser bra ut och eftersom det funkade att springa i lördags så började jag den här veckan med ett morgonpass löpning. Sprang 11,5 kilometer med riktigt låg puls men ok tempo så viloveckan verkar ha gjort gott! Härligt att vara igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar