måndag 13 juli 2015

Race week är här!

Veckan som jag väntat på så länge är äntligen här! 

Före ett marathon så dricker jag alltid rödbetsjuice en vecka före loppet och det tänker jag göra nu också. Rödbetsjuice sägs förbättra uthålligheten och även om jag kan vara tveksam till om det verkligen funkar så har jag sprungit personbästa på de senaste marathonlopp då jag druckit rödbetsjuice före så juicen lär finnas med i alla mina uppladdningar i fortsättningen också bara för säkerhets skull. Dricker ca. 1 dl varje morgon ändå fram till tävlingsdagen. 

En rödbetsshot före frukost!

Förutom rödbetsjuicen så startade jag och Cessi veckan och morgonen med 1 timme simning. Solen sken och det var en riktigt fin morgon! Bästa starten! 





2 kommentarer:

  1. Spännande att det snart är dags! :) Kommer gå super!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan för spännande tycker jag :D Längtar till lördag då jag äntligen ska få köra! :)

      Radera