onsdag 26 augusti 2015

Cykling och vilovecka

Igår var jag och Eva ut på en riktigt mysig cykelrunda. En timme cykling ut till Molpe, mat i magen och sen en timme cykling hem igen. Inte det hårdaste cykelpasset vi gjort kanske men desto trevligare! Eva ska få bebis om någon månad och jag tycker det är så häftigt att hon cyklar ännu! Inspirerande!


Annars så har jag vilo/lugn vecka på gång. Var fjärde vecka är en lugnare vecka enligt mitt program och nu när jag följt min coachs program i snart fyra veckor så kan jag säga att jag är mycket nöjd med att ha ett program att följa! Skönt att bara göra det som står på programmet och jag tar vilodagar/lugnare veckor med mycket mera ro nu när någon annan bestämt programmet. Litar på att att han vet vad han gör och litar på att programmet kommer att göra mig snabbare och mer uthållig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar