torsdag 1 oktober 2015

Ett hej från sjukstugan

Kliet i halsen som jag skrev om i måndags blev till ett ordentligt halsont och feber så den här veckans träning blev inte riktigt som jag tänkt mig. Idag har jag ingen feber men halsontet är kvar så jag gissar att det inte blir nån träning på hela veckan. Hellre vilar jag någon dag extra och är säker på att flunsan är borta än tränar för tidigt och blir sjuk på nytt! Med ont i halsen skulle jag aldrig träna.


Som vanligt är Candy riktigt nöjd när någon är sjuk och hemma hela dagarna. Hon ligger riktigt nära hela tiden och det går inte att ta miste på hur mysigt hon tycker det är! Själv tycker jag att två dagar i sängen/på soffan börjar vara tillräckligt och nu vill jag bara vara frisk och få jobba och träna.


Enda fördelen med att vara hemma och sjuk är jag hinner läsa mera än vanligt. Förra veckan fick jag hem den här boken och den är så bra! Älskar pepp-böcker och det är just vad den här är! Har bara hunnit läsa en tredjedel men är redan full av inspiration. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar